Pogoji poslovanja

Spoštovani obiskovalec

Pred uporabo spletne trgovine, vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kravatar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Uporabnik spletne trgovine www.kravatar.si postane vsaka fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelek. Uredništvo spletne trgovine www.kravatar.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe ter se obvezuje, da bo o spremembah preko e-pošte predhodno na registriran naslov obvestilo vse uporabnike.

Podatki o podjetju:
Lunaris, trgovina na drobno po pošti ali internetu, d.o.o.
Puhova ulica 12, 2250 Ptuj
ID za DDV: SI85984035; Mat. št.: 6145531000
TRR: SI56 6100 0000 3560 635
Datum vpisa subjekta v register: 10.04.2012 (Okrožno sodišče na Ptuju)
Srg vpisa subjekta: 2012/14770

Cene

Vse cene v spletni trgovini www.kravatar.si so navedene v € (evrih) ter vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila z spodaj navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Koraki nakupa:

  • izbor artiklov
  • oddaja naročila
  • obdelava naročila,
  • dostava.

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v dveh delovnih dneh, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in preko e-pošte naročilo potrdi oziroma z razlogom in obrazložitvijo zavrne. Pri artiklih, ki so na zalogi, je potrditev avtomatična. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in navodili.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Lunaris d.o.o. in jo kupcu na njegovo željo posredujemo po elektronski pošti.

Napake na spletni strani

Napake na spletni strani niso izključene. Če je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec podjetja Lunaris d.o.o. in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel. Prav tako bo podjetje Lunaris d.o.o. čimprej odpravilo napako (če še ni bila odpravljena) in se vam opravičilo zanjo. Podjetje Lunaris d.o.o. izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bila stranka o tem pravočasno obveščena. Podjetje si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.

Dobavni rok

Ponudnik najkasneje v petih delovnih dneh blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Elektronsko sporočilo vsebuje izpisek naročila, kjer so navedeni naročeni artikli in skupna cena ter telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom.

V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh (2) ur po oddaji naročila po elektronski pošti na naslov info@kravatar.si.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja POŠTA SLOVENIJA. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Spletna trgovina www.kravatar.si ni odgovorna morebitno prekoračitev roka dostave, katere vzrok nastane po oddaji pošiljke. Dostava se izvrši na vaš naslov, naveden ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, vam dostavljalec pusti sporočilo o prejeti pošiljki, katero lahko v označenem času dvignete na enoti pošte. Stroški dostave pri nakupih do skupne vrednosti 30 € se obračunajo naslovniku in po pavšalni ceni 3,50 €. Za nakupe v skupni vrednosti nad 30 € pa stroške dostave v celoti krije prodajalec.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri prodajalcu. Dosegljivi so v podatkovni bazi podjetja Lunaris d.o.o. Naročilo se izvede v slovenskem jeziku.

Možnosti plačila

  • PLAČILO PO POVZETJU
  • PLAČILO S PAYPALOM IN KREDITNIMI KARTICAMI
  • PLAČILO PO PREDRAČUNU

V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Pri plačilu ob dostavi Pošta zaračuna provizijo po njihovem veljavnem ceniku.

Pri plačilu s Paypalom se plačilo opravi v angleškem jeziku, saj ponudnik storitve nima slovenskega vmesnika. Po potrditvi naročila boste preusmerjeni na zaščiten strežnik ponudnika storitve (Paypal), kjer dokončate postopek plačila. Na ta način lahko plačate s sredstvi, ki jih imate na Paypal računu, ali s kreditno kartico.

Pri plačilu po predračunu dobi naročnik na svoj elektronski naslov podatke za plačilo. Po plačilu podjetje Lunaris d.o.o. artikle pošlje naročniku.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in vpis osebnih podatkov v spletno trgovino www.kravatar.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik www.kravatar.si se obvezuje, da bo kakršnekoli podatke, pridobljene preko spletne strani varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.kravatar.si, vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornost

Ponudnik www.kravatar.si se trudi, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).

Postopek pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@kravatar.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče na Ptuju.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Podjetje v skladu z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/2015) ni določilo nobenega izvajalca.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Odgovornost za stvarne napake

Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči s pomočjo obrazca za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo na tej povezavi. Obrazec nam lahko pošljete po pošti na naslov Lunaris d.o.o., Puhova ulica 12, 2250 Ptuj ali po elektronski pošti info@kravatar.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Lunaris d.o.o., Puhova ulica 12.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Splošni pogoji so v .pdf obliki na voljo na tej povezavi.